eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
روزی زیر آوارِ رفتن‌ها،جان خواهیم داد !.(:
میدونی من کیم؟
‹اغمــٔـا›
میدونی من کیم؟
من همونی ام که دلم نمیاد کسی ازم دلخور باشه و بخوابه ولی خودم هر شب با هزاران فکر و ناراحتی خوابم میبره ...(:
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
و ما دلمان روشن است به اشك شوقِ بعد از اندوه ها:))!
سلام
انگار که تاروپودمان با غم گره خورده بود ؛
تنهایی برایم هیچ گاه چاره نبود ، اما دیگر راهِ حلی هم نبود ، من آنقدر شکسته بودم که در هیچ آغوشی جای نمی گرفتم:))) .
آدم برای کسی است که دوستش دارد ، چه در کنارش باشد ، چه نباشد.
او هیچ وقت مسائل را چندان جدی نمیگرفت و من فکر میکنم ، احتمالاً همین باعث نجاتش شد !