از سکوت بدم میاد از سرو صدا هم بیزار شدم این باگو فقط من دارم یا شما هم دچارشین ؟
‹اغمــٔـا›
؛
برای هر کسی یه اسم تو زندگیش هست
که تا ابد هر جایی اونو بشنوه
ناخوداگاه بر میگرده به همون سمت
یا از روی ذوق ..
یا از روی نفرت ..
یا از روی حسرت ..
@Tah_monde_afkarm‹ ایکاش ›.mp3
زمان:
حجم:
4.5M
قلبت نمیرفت منو تنها نمیذاشت:)!
#بگوشیم🌱
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
لیلی درسته در فراق ماند؛ اما من
تاقت در فراق ماند تورا ندارم:))!
یه وقتایی یه متنایی هست که وقتی میخوای بنویسیشون یچیزی سفت گلو و دستتو میگیره :)