eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
احساس می کنم مدتی است که با چیزی بیش از توانم درگیر بوده ام...
بگذار ندانند چقدر بعضی شبها دست نوازششان را کم داشتیم اما تظاهر به قوی بودن کردیم:))!
چقدر دردناک است این مشکل که همیشه برای فرار از دست یک "آدم"، به "آدم" دیگری پناه برده‌ایم...
شاید اونایی که خودکشی کردن به یک بغل طولانی نیاز داشتن . .
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
تا تو زندگی کسی نبودین از دور قضاوت نکنین، باورتون نمیشه آدما چه چیزای وحشتناکی رو میتونن تحمل کنن و بازم ظاهر عادیشونو نگه دارن:))!
سلام
‏و بعضی وقت‌ها اگر گریه نکنیم ، ممکن است به بهای از دست دادن جانمان تمام شود‌.
به یک باره نمیمیریم ، معمولاً تکه تکه میشویم:))
میدونی چی بیشتر باعث غمگین شدنه؟ -اینکه میبینی هیچکی خوشحال نیست همه تو وجودشون ی غمی هست و این واقعا بده !
توهم دلتنگی؟ توهم بیخوابی سراغت اومده؟ یافقط من دارم دیونه میشم . .