eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
بگذار ندانند چقدر بعضی شبها دست نوازششان را کم داشتیم اما تظاهر به قوی بودن کردیم:))!
چقدر دردناک است این مشکل که همیشه برای فرار از دست یک "آدم"، به "آدم" دیگری پناه برده‌ایم...
شاید اونایی که خودکشی کردن به یک بغل طولانی نیاز داشتن . .
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
تا تو زندگی کسی نبودین از دور قضاوت نکنین، باورتون نمیشه آدما چه چیزای وحشتناکی رو میتونن تحمل کنن و بازم ظاهر عادیشونو نگه دارن:))!
سلام
‏و بعضی وقت‌ها اگر گریه نکنیم ، ممکن است به بهای از دست دادن جانمان تمام شود‌.
به یک باره نمیمیریم ، معمولاً تکه تکه میشویم:))
میدونی چی بیشتر باعث غمگین شدنه؟ -اینکه میبینی هیچکی خوشحال نیست همه تو وجودشون ی غمی هست و این واقعا بده !
توهم دلتنگی؟ توهم بیخوابی سراغت اومده؟ یافقط من دارم دیونه میشم . .
سلام اگه اجازه بدين ميخوام بين دخالتاتون زندگی كنم:/ !