eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
میدونین فرو رفتگی بالای لب براچیه؟
یه افسانه هست که میگه:
فرو رفتگی بالای لب جای انگشت فرشته هاست...
که میخواستن بدونن خاکی که ما رو ازش ساختن خشک شده یا نه:)))
جوری که من دوسش دارم:
‏و یه روز به خودت میای و میبینی که تبدیل به آدمی شدی که نه تنها قرار نبود بشی بلکه ازش هم متنفر بودی ..
از بس مواظب بودم تا کسی را نشکنم ؛ به خودم که نگاه می کنم تکه تکه ام.
یه جایی چارلی چاپلین میگه:
اگه شاد بودی آهسته بخند، تا غم بیدار نشود
و اگر غمگین بودی آهسته گریه کن، تا شادی ناامید نشود...
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
ای کاش میشد خوابا رو ضبط کرد آخه ما که شانس نداریم هرشب خوابتو ببینیم:))!