eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
یه جایی چارلی چاپلین میگه:
اگه شاد بودی آهسته بخند، تا غم بیدار نشود
و اگر غمگین بودی آهسته گریه کن، تا شادی ناامید نشود...
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
ای کاش میشد خوابا رو ضبط کرد آخه ما که شانس نداریم هرشب خوابتو ببینیم:))!
سلام
- بقیه رو میخوام چیکار ، دستامو محکم‌تر بگیر !( :
واقعاً برقراریِ ارتباط با کسایی که شوخیامو نمیفهمن وُ مجبورم حرفامو براشون توضیح بدم شکنجه‌س :)!
این اصطلاحِ چسناله رو برا خودمون و دیگران به کار نبریم !
‹اغمــٔـا›
این اصطلاحِ چسناله رو برا خودمون و دیگران به کار نبریم !
- همه میدونیم که تو زندگیِ اکثرمون یه مشکلی وجود داره که بخوایم بابتش گِلِگی کنیم وُ راجبش حرف بزنیم، این اسمش چسناله نیس ! اسمش بیانِ درد برایِ کاسته شدن موقتی ازشه، درضمن همه هم گاهی اوقات بهش نیاز داریم؛ پس به جایِ چرت گفتن وُ مسخره کردن درک کنیم !
میگم که عشق ؛
‹اغمــٔـا›
میگم که عشق ؛
عشق رو باید حس کرد( :!