‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
ای کاش میشد خوابا رو ضبط کرد
آخه ما که شانس نداریم هرشب خوابتو ببینیم:))!
واقعاً برقراریِ ارتباط با کسایی که شوخیامو نمیفهمن وُ مجبورم حرفامو براشون توضیح بدم شکنجهس :)!
‹اغمــٔـا›
این اصطلاحِ چسناله رو برا خودمون و دیگران به کار نبریم !
- همه میدونیم که تو زندگیِ اکثرمون یه مشکلی وجود داره که بخوایم بابتش گِلِگی کنیم وُ راجبش حرف بزنیم، این اسمش چسناله نیس ! اسمش بیانِ درد برایِ کاسته شدن موقتی ازشه، درضمن همه هم گاهی اوقات بهش نیاز داریم؛ پس به جایِ چرت گفتن وُ مسخره کردن درک کنیم !