‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
ای کاش میشد خوابا رو ضبط کرد
آخه ما که شانس نداریم هرشب خوابتو ببینیم:))!
واقعاً برقراریِ ارتباط با کسایی که شوخیامو نمیفهمن وُ مجبورم حرفامو براشون توضیح بدم شکنجهس :)!
‹اغمــٔـا›
این اصطلاحِ چسناله رو برا خودمون و دیگران به کار نبریم !
- همه میدونیم که تو زندگیِ اکثرمون یه مشکلی وجود داره که بخوایم بابتش گِلِگی کنیم وُ راجبش حرف بزنیم، این اسمش چسناله نیس ! اسمش بیانِ درد برایِ کاسته شدن موقتی ازشه، درضمن همه هم گاهی اوقات بهش نیاز داریم؛ پس به جایِ چرت گفتن وُ مسخره کردن درک کنیم !
‹اغمــٔـا›
اگه کسی امروز اینو بهت نگفته من بهت میگم؛
"تو از اونی که فکر میکنی خوشگلتری"
کاش میشد،
بعضیارو...
یه ساعت بزاریم جای خودمون،
بعد بهش بگیم،
ببین میتونی تحمل کنی !!