و یه روز به خودت میای و میبینی که
تبدیل به آدمی شدی که نه تنها قرار نبود بشی
بلکه ازش هم متنفر بودی ..
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
ای کاش میشد خوابا رو ضبط کرد
آخه ما که شانس نداریم هرشب خوابتو ببینیم:))!