‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
هر وقت از بین قلب و غرورت ؛ قلبت رو انتخاب کردی مطمئن باش هردوش میشکنه:))!
اگه بخوام وضعیتمو توصیف کنم، باید بگم؛ دریا طوفانیه، قایق سوراخه، پارو شکسته.
ولی انگیزه زیاده خیلی زیاد . .
ازم نپرس چرا بی دلیل گریه میکنم من برای توضیح این حجم از دلتنگی خیلی نابلد و لالم.
شاید باورتون نشه ولی کسی که تفکرش با شما تفاوت داره
دشمن شمانیست انسان دیگری ست...