اگه بخوام وضعیتمو توصیف کنم، باید بگم؛ دریا طوفانیه، قایق سوراخه، پارو شکسته.
ولی انگیزه زیاده خیلی زیاد . .
ازم نپرس چرا بی دلیل گریه میکنم من برای توضیح این حجم از دلتنگی خیلی نابلد و لالم.
شاید باورتون نشه ولی کسی که تفکرش با شما تفاوت داره
دشمن شمانیست انسان دیگری ست...