‹اغمــٔـا›
اگه کسی امروز اینو بهت نگفته من بهت میگم؛
"تو از اونی که فکر میکنی خوشگلتری"
کاش میشد،
بعضیارو...
یه ساعت بزاریم جای خودمون،
بعد بهش بگیم،
ببین میتونی تحمل کنی !!
‹اغمــٔـا›
:)
وقتی برمیگردید میگید:
"این نباشه یکی دیگه"
دوست دارم یه چاقو بردارم قفسه سینتونو بشکافم
تا بفهمم بجای قلب چه کوفتی اون تو گذاشتن
که باعث میشه،
انقدر راحت احساسات یه نفرو به مسخره بگیرید.
تعاریف زیادی برای بهشت وجود داره ولی از
نظر من بهشت جاییه که دوباره کنار آدمهایی
که دوستشون داریم جمع میشیم:))!
دلم میخواد یه پلاکارد بگیرم دستم که روش نوشته :
من با یه نخ خیلی نازک به این دنیا وصلم با من مدارا کنید.
من غرق غم، استرس،اضطراب ، احساس عقب بودن،سختی و فشار هستم. خسته ام و درعین حال تلاش میکنم که این نخ نازک بریده نشه و سعی میکنم شرایط رو هندل کنم.