‹اغمــٔـا›
؛
گاهی تو بدترین شرایطتت یکی میاد
که تو مدت خیلی کوتاه تری
از کسایی که بیشترین مدتو باهات بودن
بهت نزدیکتر میشه؛
‹اغمــٔـا›
کل حرف رو فروغ فرخزاد در وصف من رو اینجا زده:
گاهی اوقات دلم میخواهد در تاریکی گم بشوم. از خودم میگریزم. از خودم که همیشه مایهی آزار خودم بودهام. از خودم که نمیدانم چه میکنم و چه میخواهم...
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
و هیچکس نپرسید
با تو چه کرده اند که اینگونه
در خلسه ای از سکوت فرو رفته ای:))!
◾️کسی تب ویو خواست آیدیشو با لینک چنلش بفرسته اینجا میام پیویش .
https://secret.timefriend.net/17503231818250
سفره را چیدم،
شمعها را روشن کردم،
و ساعتها منتظر آدمی ماندم که آمدنش محال بود:)))
اونایی که منو میشناسن، هیچوقت به من شک نمیکنن و اونایی که به من شک دارن هیچوقت منو نمیشناسن.
خجالتو اونی باید بکشه که میبینه طرفش داغونه ولی بازم به سرد بودنش ادامه میده،آفرین شما یه مغروری . . .