‹اغمــٔـا›
کل حرف رو فروغ فرخزاد در وصف من رو اینجا زده:
گاهی اوقات دلم میخواهد در تاریکی گم بشوم. از خودم میگریزم. از خودم که همیشه مایهی آزار خودم بودهام. از خودم که نمیدانم چه میکنم و چه میخواهم...
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
و هیچکس نپرسید
با تو چه کرده اند که اینگونه
در خلسه ای از سکوت فرو رفته ای:))!
◾️کسی تب ویو خواست آیدیشو با لینک چنلش بفرسته اینجا میام پیویش .
https://secret.timefriend.net/17503231818250
سفره را چیدم،
شمعها را روشن کردم،
و ساعتها منتظر آدمی ماندم که آمدنش محال بود:)))
اونایی که منو میشناسن، هیچوقت به من شک نمیکنن و اونایی که به من شک دارن هیچوقت منو نمیشناسن.
خجالتو اونی باید بکشه که میبینه طرفش داغونه ولی بازم به سرد بودنش ادامه میده،آفرین شما یه مغروری . . .