‹اغمــٔـا›
:)
وقتی برمیگردید میگید:
"این نباشه یکی دیگه"
دوست دارم یه چاقو بردارم قفسه سینتونو بشکافم
تا بفهمم بجای قلب چه کوفتی اون تو گذاشتن
که باعث میشه،
انقدر راحت احساسات یه نفرو به مسخره بگیرید.
تعاریف زیادی برای بهشت وجود داره ولی از
نظر من بهشت جاییه که دوباره کنار آدمهایی
که دوستشون داریم جمع میشیم:))!
دلم میخواد یه پلاکارد بگیرم دستم که روش نوشته :
من با یه نخ خیلی نازک به این دنیا وصلم با من مدارا کنید.
من غرق غم، استرس،اضطراب ، احساس عقب بودن،سختی و فشار هستم. خسته ام و درعین حال تلاش میکنم که این نخ نازک بریده نشه و سعی میکنم شرایط رو هندل کنم.
‹اغمــٔـا›
#یهکلام_حرف_باخودم
متاسفم که رنج بردی و آدم بهتری شدی،در حالی که حتی دلت نمیخواست آدم بهتری بشی.
‹اغمــٔـا›
؛
کاش میتونستم به گذشته برگردم
نه واسه اینکه بخوام چیزیو تغییر بدم،نه!
فقط به خاطر اینکه بتونم یه لحظه هایی رو
دوباره حس کنم...