با بیست و سه سال
تجربه زندگی مشترک گفت :
آدمِ خوبیه ، معقوله ، خوش تیپه ،
موقعیت مالی و اجتماعیش
خوبه ، مهربونه ، خونواده داره ،
بخاطرِ اینا ازدواج نکنید ..
بعد روسریشُ روی سرش مرتب کرد
و گفت :نمیدونید بوسیدنِ کسی
که دوسش ندارید چقدر سخته..
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
مهربون باشیم زندگی و دنیا پر از خداحافظیِ غیر از انتظاره:))!
همیشه به همه میگم رها کن، زمان بده، میگذره
اما چرت میگم. من از کجا میدونم؟ چه حقی دارم که امید الکی بدم؟ گاهی نمیگذره. هیچی نمیگذره. اصن اومده که بمونه و خفت کنه.