eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
میگفت:
‹اغمــٔـا›
میگفت:
هیچ آدمی هیچوقت مارو کاملا ترک نمیکنه، همیشه یه تیکه از وجود اون آدم در ما باقی میمونه و نمیذاره دیگه هیچوقت اون آدم قبلی بشیم:))).
" ما دیر آمدیم یا زود ...! هرچه بود،به موقع نیامدیم....
آدم هميشه فكر مى‌كنه كه میشه برگشت. میشه درستش کرد، میشه توضیح داد، میشه جبرانش کرد. ولی میدونی، آدم هميشه اشتباه مى‌كنه؛
‹اغمــٔـا›
؛
گاه در وجودمان به قبرستانی محتاجیم... برای چیزهایی که درونمان می‌میرند..."
حسم مثه تنهایی بعد شلوغیه !'
حواستان به سردیِ لحن باشد گاهی بهانه است تا بدانند دوستشان دارید یا نه حواستان باشد...
ومن‌ته‌مانده‌ی‌دریاراباتوسرخواهم‌کشید.
این نیز بگذرد...
یکی یه جایی خستگی ‏و درد دلتنگی رو به‏ قشنگی تمام معنا میکنه؛اونجایی که میگه:
‹اغمــٔـا›
یکی یه جایی خستگی ‏و درد دلتنگی رو به‏ قشنگی تمام معنا میکنه؛اونجایی که میگه:
بی تو با قافله ی غصه و غم ها چه کنم؟! تار و پودم تو بگو، با دل تنها چه کنم....؟!