eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
یه دیالوگی بود که هر بار شنیدمش حس کردم که چقدر درسته و چقدر تو زندگیم اتفاق افتاده، میگفت:
‹اغمــٔـا›
یه دیالوگی بود که هر بار شنیدمش حس کردم که چقدر درسته و چقدر تو زندگیم اتفاق افتاده، میگفت:
وقتی آدم ی چیز خیلی با ارزش و از دست میده و مدت طولانی به خاطرش ناراحت میمونه ، اگر دوباره چیزیو از دست بده دیگه به اندازه اولین بار ناراحت نمیشه ، شاید حتی طوری رفتار کنه انگار براش خیلی مهم نیست و برگرده به روال قبلی زندگیش ، میدونی آدم بعد از دست دادن ی سری چیزا سِر میشه ، خنثی میشه انگار که تموم احساساستتو از اعماق وجودت با اشکات ریخته باشی بیرون و حالا خالی از احساس باشی…
این روزا دیگه نمیدونم بین من و اتاقم، کدوممون بِهَم ریخته تریم.
عربده‌ای خفه شده در حنجره‌ای شلوغ !
و سردردی که جونو از تن ادم میگیره؛
از پنجره ؛ بوی سوختگی می‌آمد. انگار همین حوالی ، کسی تمام گذشته اش را آتش زده. جنگلی را سوزانده تا درختی را فراموش کند . .
خودت باش، بدون سانسور! مطمئنن باش اونی که همین جوری قبولت میکنه، تا تهش می‌مونه: )!,
‹اغمــٔـا›
-و اینجا، سالهاست که شب است؛
-ولی آدمای غمگین، عجب حافظه ای دارن؛
‏میگن چیزی که تو رو نکشه، قوی‌ترت می‌کنه ولی من قبول ندارم!! گاهی چیزی که تورو نکشه، جوری روح و روانتو می‌کشه که مرده و زنده‌ت فرقی نکنه...(:
میگفت: