میگن چیزی که تو رو نکشه، قویترت میکنه
ولی من قبول ندارم!!
گاهی چیزی که تورو نکشه، جوری روح و روانتو میکشه که مرده و زندهت فرقی نکنه...(:
‹اغمــٔـا›
میگفت:
زن ها وقتی لبخندشان به درازا نمی کشد
وقتی آرایش نمی کنند
وقتی موهایشان را می چینند
شاید کسی را ، و یا حتما خودشان را از دست داده اند . . .
خودم را قضاوت کردم دیدم آدم مهربانی نبودهام؛ من سخت، خشن و بیزار درست شدهام، شاید اینطور نبودم تا اندازهای هم زندگی و روزگار مرا اینطور کرد !"
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
اگه بین دو گزینه گیر افتادین قطعا دومیو انتخاب کنین،چون اگه اولیو دوس داشتید به دومی حتی فکر نمیکردید:))!