eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
ولی ما کم سن و سال ترین سالمندان تاریخ بودیم.
تنها علائم حیاتی من خیس شدن چشامه‌ :)
میدونی بهترین جای دنیا کجاست؟
‹اغمــٔـا›
میدونی بهترین جای دنیا کجاست؟
- اونجا که آرزو نکنی ای کاش جای دیگه ای بودم ..
من و بی‌خوابی سالهاست گرفتارِ همیم( :
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
زیر آوار کسی بمان که تکیه گاهت باشد:))!
سلام
غمگین ترین بخش ماجرا اینجاست که قبول کردی این آدمی که جلوت نشسته دوسِت نداره، ولی تو هنوز دوسش داری.
‏در خسته ترین ، افسرده ترین ، زشت ترین ، حال‌ ندار‌ ترین ، پایین ترین مقطع زندگی هستم . . .
از ناراحتی کسی نترسید، ناراحتی یعنی هنوز براش اهمیت دارید، اون بی‌تفاوتیه که باید ازش ترسید !
‏اینایی که میگن تو خونه موندن براشون سخته رو درک نمیکنم. ‏خونه امنه، خنکه، ساکته، آدما تو مخت نیستن، خوراکی دم‌دسته، لباسات راحته، میتونی زشت و شلخته باشی. ‏چی داره این بیرون آخه؟:/