چقدر دردناک است این مشکل
که همیشه برای فرار از دست یک "آدم"، به "آدم" دیگری پناه بردهایم...
حالی که برا خودت درست میکنی هیشکی باعثش نیست جز خودت، آره همش خودتی، هر بلایی سرت بیاد خودت بودی که گذاشتی، قسمت و تقدیر هیچوقت اونجوری که آدما میزننت، نمیزنن...
حال بدت واسه هیچکس مهم نیس، چیزی که تو احساس میکنی رو اونا احساس نمیکنن. حالا تو هی داد بزن دردی که داریو: )،