eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
عاشق کسی باش که از خودت مهربون تر باخودت رفتار میکنه:))!
سلام
ما همه توهُم همیم و زندگی توهُم همه‌ی ماست !
هیچوقت نفهمیدم آدمایی که دیگه برنمیگردن کجا میرن..(:
رنجی بزرگ‌تر از تحمل یک داستان ناگفته در درون نیست . . .
در نبودت پرواز تکرار سقوط است ؛
حالی که برا خودت درست میکنی هیشکی باعثش نیست جز خودت، آره همش خودتی، هر بلایی سرت بیاد خودت بودی که گذاشتی، قسمت و تقدیر هیچ‌وقت اونجوری که آدما میزننت، نمیزنن...
‏حال بدت واسه هیچکس مهم نیس، چیزی که تو احساس میکنی رو اونا احساس نمیکنن. حالا تو هی داد بزن دردی که داریو: )،
دوست داشته شدن خيلی خوب است، حتی اگر دير شده باشد ..
و‌ چقدر غم‌انگیز است؛ این‌ که آدم بخواهد تمام‌ وقت مراقب خود باشد تا آنچه را احساس می‌کند به زبان نیاورد !
هرگز وجود حاضر غایب شنیده‌ای؟ خود در میان جمع و دلم جای دیگر است(: