eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
‏گاهی باید دستتو بزاری زیر چونه تو‌ کارای بقیه رو‌نگاه کنی؛ به دروغاشون، بهونه هاشون؛ قضاوت کردناشون؛ نه تایید کنی نه مخالفت فقط خوب یادت نگه داری..
این عبارت «ببخشید» مال وقتیه که مثلاً پاتون اشتباهی رفته رو کفش کسی. نمیشه هر کاری آگاهانه از دستتون بر اومده برای نارحت کردن یه نفر انجام بدید بعد بگید ببخشید و فکر کنید همه چی به حالت قبلش برمی‌گرده .
شیرجه های نرفته گاهی کوفتگی های عجیبی به جا می گذارد !"
احساس میکنم دیگه فهمیده نشدن جزئی از من شده(:
آدم‌ها آرام آرام پیر نمیشوند، آدم‌ها در یک لحظه، با یک تلفن... با یک جمله... با یک نگاه...  با یک اتفاق... با یک نیامدن... با یک دیر رسیدن. با یک "باید برویم" و با یک "تمام کنیم" پیر میشوند! آدم‌ها را لحظه‌ها پیر نمیکنند! آدم را آدم‌ها پیر میکنند.!
‹اغمــٔـا›
میان خنده های یک جمع زیر لب زمزمه کرد: گویی خندیدن را فراموش کردم... #دست_نوشته
آگهی های خوبی چاپ شده بودند: دنبال چهره های خندانمان میگردیم، آنها را به ما بازگردانید . .
قلبم یه چیزی می‌گه و مغزم چیز دیگه‌ای. خیلی سخته که تو زندگی قلب و مغزت رو یکی کنی.
‏امشب از اون شباست که دلم‌ میخواد سرمو فرو کنم توی سینه‌ی یکی و گریه کنم. اونم با سکوتش درکم کنه ! کاش صبر آدما از غمشون بیشتر بود ...
هر دختری دیوونگی های خاص خودش رو داره. اگه هنوز خل بازیاش رو ندیدی بدون کنارت راحت نیست. شاید ترس از دست دادنت رو داشته باشه یا این که اصلا دوست نداره.