eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
احساس می‌کنم این زندگی را قبلا یک‌نفر مصرف کرده و تمام خوشی‌هایش را برای خود برداشته و حالا تفاله‌اش نصیب من شده است.
ولی خیلی از ما تو سی سالگی میمیرم و تو هشتاد سالگی دفن می‌شیم ‌. .
گفت: اگر بروم چه؟ گفتم: آنگاه تو اولین وطنی هستی که ساکنش را ترک می‌کند..(:
من کم حرف نیستم؛ شاید فقط یه سکوت انتخابی رو در پیش گرفتم تا از مردم در امان بمونم.
‏دلم میخواد از چیزهای خوب بنویسم ولی خب چیزهای خوب زیادی با من غریبن، شاید هم من با اونا؛ چه بدونم..
در پایان ، همه‌مون میشیم گذشته‌ی فراموش شده‌ی یکی !"
دلتنگیت ؛ طنابشو پیچیده دور گلوم از اول صبح شروع میکنه به کشیدن تا اخر وقت شب که میشه از شدت خفگی دیگه اشکم در میاد: ).
درسته که میگن صبر کن درست میشه اما به قول جناب ابتهاج :
‹اغمــٔـا›
درسته که میگن صبر کن درست میشه اما به قول جناب ابتهاج :
خون می چکد از دیده در این کنج صبوری این صبر که من می کنم افشردن جان است