‹اغمــٔـا›
درسته که میگن صبر کن درست میشه اما به قول جناب ابتهاج :
خون می چکد از دیده در این کنج صبوری
این صبر که من می کنم افشردن جان است
ما روزهایی را گذرانده ایم
که اگر کتاب شود
ملت های زیادی را به گریه میاندازد
از همان صفحه های اول
گونه های خیسشان را پاک میکنند
غر میزنند ، اشک میریزند ، مشت گره میکنند
و خط به خط را آه میکشند ...
@Tah_monde_afkarmRecovery.mp3
زمان:
حجم:
8.3M
عشق تو داروندار دلم بود؛
#بگوشیم🌱
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
درد همیشه توی اشک ها نیست بعضی وقتا روی لبخند هم حضور داره:))!