بچه که بودم از عصر ها خیلی بدم میومد؛
ناهارو که میخوردیم، همه عادت داشتن که
میخوابیدن و من تنهاترین کودک دنیا میشدم
بدون هم بازی ، بدون تفریح ، بدون دلخوشی
و بدون یک همصحبت، الانم خیلی وقته
عصره، خیلی ام عصره !
دلم میخواد با همه اونایی که بخاطرشون آنلاین می شم
تو یه خونه زندگی کنیم و گوشیمو واسه
همیشه بندازم دور !"