‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
خیلی سخته ادای محکم بودن رو در بیاری
وقتی تو خودت فرو ریختی:))!
ما آدم های حیرانی هستیم.
برای ما همه چیز درد است.
تولد درد است،
بزرگ شدن درد است،
خواستن درد است،
نخواستن درد است،
داشتن و نداشتن و دیدن و
ندیدن آدم ها هم درد است ...