eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
به اندازه کل دنیا گله ، حرف و بغض تو گلومه.
آدمایی که هیچوقت بر نمی‌گردن... کجا میرن ؟! :)
جسمی در اینجا و قلبی در جایی دیگر و خیالی بسیار دور . .
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
خیلی سخته ادای محکم بودن رو در بیاری وقتی تو خودت فرو ریختی:))!
سلام
چقدر دنیا هیچ است و ما برای هیچ چه ها که نکردیم ...
ما آدم های حیرانی هستیم. برای ما همه چیز درد است. تولد درد است، بزرگ شدن درد است، خواستن درد است، نخواستن درد است، داشتن و نداشتن و دیدن و ندیدن آدم ها هم درد است ...
‹اغمــٔـا›
-همه چی درست میشه، و انقدر بی معنی؛
-خود خزانیم و دم از شوقِ بهاران میزنیم؛
تو چند بار عاشق شدی ؟!
‹اغمــٔـا›
تو چند بار عاشق شدی ؟!
ببین دختر جون ، عشق چندبار نداره. خیلیا وارد زندگیت میشن که ممکنه ازشون خوشت بیاد و باهاشون حرف بزنی و وقت بگذرونی ؛ اما عاشق شدن یه‌چیز دیگه‌ست یهو بینِ اون آدما یکی پیداش میشه که نه قبل از اون برات معنی داره و نه بعد از اون ، عشق یه باره ، عشق واقعی یه باره.