یکی می گفت قبل از جواب دادن به حرف های بقیه چند ثانیه صبر کنید تا بهترین جواب رو پیدا کنید ، مکث شما یاد هیچ کس نمیمونه اما جوابی ك میدی همیشه یادشون میمونه . .
‹اغمــٔـا›
تو کتاب دسته دلقکها،نویسنده چقدر قشنگ میگه:
یه ﺟﺎﯾﯽ ﻫﺴﺖ در ﺯﻧﺪﮔﯽ، ﮐﻪ ﺩﻟﺖ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﻭﻟﯽ ﻣﺠﺒﻮﺭﯼ ﺑﺨﻨﺪﯼ ﻭ ﺷﺎﺩ ﺑﺎشی؛
ﺑﻬﺶ میگن ﺍﻭﺝ ﺑﺪﺑﺨﺘﯽ!...
‹اغمــٔـا›
و قسم به حرف های نگفته و بغض های نشکسته که دیگر شب هایمان صبحی ندارند .! #دست_نوشته
گفت: من زندانبان ماهری هستم . .
اگر بدانی چندین سال یک بغض در گلویم حبس است !.
#دست_نوشته
@AghmaaMr Kiarash - Kojaei Yani (320).mp3
زمان:
حجم:
7.8M
سلامتی اون که رفت بزنیم اسمشو داد بزنیم:)..
#بگوشیم🌱
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
گاهی انقدر از دنیای آدما فاصله میگیری که یادت میره خودتم از اونایی:))!