‹اغمــٔـا›
و قسم به حرف های نگفته و بغض های نشکسته که دیگر شب هایمان صبحی ندارند .! #دست_نوشته
گفت: من زندانبان ماهری هستم . .
اگر بدانی چندین سال یک بغض در گلویم حبس است !.
#دست_نوشته
@AghmaaMr Kiarash - Kojaei Yani (320).mp3
زمان:
حجم:
7.8M
سلامتی اون که رفت بزنیم اسمشو داد بزنیم:)..
#بگوشیم🌱
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
گاهی انقدر از دنیای آدما فاصله میگیری که یادت میره خودتم از اونایی:))!
‹اغمــٔـا›
تنها چیزی که راجب خودم میدونم اینه که:
تن من مملو از زخم است و هنوز روی پاهای خودم ایستادهام:))
چیزی که آدمیزاد رو میکُشه، حسرته.
حسرتِ جاهایی که نرفته،
کاراییکه نکرده،
حرفایی که نگفته.
حسرتِ آدمی که دیگه تکرار نمیشه و هیچکاری واسه نِگهداشتنش نکرده...
- سرشو میکوبه به دیوار و داد میزنه :
درد شدی رفتی توی وجودم
از اون دردا که تا عمر داری یقتو ول نمیکنه !