‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
آدمیزاد به درد عادت میکنه.
درد تنهایی، درد بیکسی، درد سختی:))!
هیچوقت آدمی که به شما میگه «حالم خوب نیست» رو به حال خودش رها نکنین، آدم به هرکسی نمیگه حالم بد است...! (:
ولی خب درد و رنج آدمها رو عوض میکنه. کاری میکنه که کمتر اعتماد کنن، بیشتر خود خوری کنن و آدمها رو حذف کنن .
‹اغمــٔـا›
به قول شاعر:
ویران شدهرا حوصلهی منت معمار نباشد
ویرانهی مارا بگذارید ک ویران بماند . .