eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
مثل یک کودک بدخواب که بازیچه شده ! خسته‌ام، خسته تراز آنکه بگویم چه‌شده !
اما دلیلی نبود که برای اشک هایمان خجالت بکشیم، چون اشک ها شاهدِ شجاعتمان بودند، شجاعتِ تحمل دردهایمان ...
چند بار بمیریم که باور کنید ما از مرگ نمی‌ترسیم؟!
کاش همه آدمای مهم زندگیمون؛ تو موقعیتی قرار بگیرن که رفتار ما با بقیه آدمارو ببینن تا شاید قدر ارزشی که براشون میزاریمو درک کنن...
‹اغمــٔـا›
-و‌ انگار که ما صاحبان غمیم و وارثان دلتنگی؛
-غم‌های کوچک پرحرفند و غم‌های بزرگ لال؛
کاش میتونستم دنیای جدیدی با حافظه جدید بسازم.
دوستان . . امشب بهترین شبیه که به یاد همدیگه باشیم وسط دعاهاتون یه جایی اون گوشه کناره های دلتون برا ما هم جا نگه دارین و به یادمون باشین:)))!💙
به یاد خنده های تو خودم را سخت گریاندم :)!
ازم میپرسن خوبی؟ میگم توپ، هیشکیم نمی‌فهمه، توپم سوراخه و افتاده گوشه حیاط..!
میگفت : کاش آدمیزاد می‌تونست گاهی دست فرو کنه تویِ سینه‌اش و اون دلِ تنگِ لامذهبش رو بِکشه بیرون ؛ بذارتش پشت پنجره‌ و خودش بره . . بره یه جای دور ؛ یه جای خیلی دور ! جایی که دیگه هیچ‌وقت صدای تپش‌های غَم‌زده‌ی دلش رو نشنوه . .