اما دلیلی نبود که برای اشک هایمان خجالت بکشیم،
چون اشک ها شاهدِ شجاعتمان بودند،
شجاعتِ تحمل دردهایمان ...
کاش همه آدمای مهم زندگیمون؛
تو موقعیتی قرار بگیرن که رفتار ما با بقیه
آدمارو ببینن تا شاید قدر ارزشی که
براشون میزاریمو درک کنن...
‹اغمــٔـا›
-و انگار که ما صاحبان غمیم و وارثان دلتنگی؛
-غمهای کوچک پرحرفند و غمهای بزرگ لال؛
دوستان . .
امشب بهترین شبیه که به یاد همدیگه باشیم
وسط دعاهاتون یه جایی اون گوشه کناره های دلتون برا ما هم جا نگه دارین و به یادمون باشین:)))!💙
میگفت :
کاش آدمیزاد میتونست گاهی
دست فرو کنه تویِ سینهاش و اون دلِ
تنگِ لامذهبش رو بِکشه بیرون ؛
بذارتش پشت پنجره و خودش بره . .
بره یه جای دور ؛ یه جای خیلی دور !
جایی که دیگه هیچوقت صدای تپشهای
غَمزدهی دلش رو نشنوه . .