eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
تنی خسته و فسرده مانده است از من در تداوم بی‌اشتیاقی و اندوه ...
‹اغمــٔـا›
درخت با غرور به علف گف: از لگد مال شدن خسته نشدی؟علف گف: تبر ک خوردی میفهمی، که من از دیگران میخورم
ما چقدر دیر متوجه میشویم که کودکی و‌ حیات یعنی همان دقایق و ساعاتی که با کمال شتاب‌ زدگی و بی‌رحمی انتظارِ گذشتن آن را داشتیم . . خیلی تند رفت کودکی‌هایم با آن دو چرخه قراضه‌اش کاش همیشه پنچر می‌ماند .
منم یه روز آدم خوبی بودم، ولی خوبیم، محبتم، دوست داشتنم، نوازشم، مهربونیم، همه عواطف و احساسات مثبتم هدر رفت و الان تبدیل به آدمی شدم که سرشار از احساساتی مثل خشم، درد، نفرت، کینه، عصبانیت و بی‌ محلیه.
آخرش تمام اون راهی که با صدای قلبمون رفتیم با صدای عقلمون برمیگردیم و متوجه میشیم از همون اولش هم اشتباه کردیم .
@AghmaaAmin Habibi - Ghahr (320).mp3
زمان: حجم: 11.4M
نگو دوباره صبر کن که دیگه نمونده صبری؛ 🌱
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
دنیا جاییه که درد خروار خروار میاد مثقال مثقال میره:))!
سلام
ولی تازه دارم میبینم که چقد از خودم دور شدم.
متأسفانه همیشه وضعیت همینه آنه ، آدما دلت رو میشکنن و بعد جوری رفتار میکنن که انگار اصلا اون حرف ها رو بهت نزدن.
میدونید چیه ؟ الان واقعاً نیاز دارم سر یکیو بکوبم به دیوار و بعدشم با پا بپرم رو شکمش و همه دنده هاش رو بشکنم و بعدش قلبشو در بیارم و تو مشتام فشار بدم و بعد بغلش کنم و تا میتونم گریه کنم !.
نمی‌دونم واقعاً ، انگار یه زخم بزرگم که سعی میکنم مرهمِ زخم بقیه باشم:))