‹اغمــٔـا›
درخت با غرور به علف گف: از لگد مال شدن خسته نشدی؟علف گف: تبر ک خوردی میفهمی، که من از دیگران میخورم
ما چقدر دیر متوجه میشویم که کودکی
و حیات یعنی همان دقایق و ساعاتی که
با کمال شتاب زدگی و بیرحمی انتظارِ
گذشتن آن را داشتیم . . خیلی تند رفت
کودکیهایم با آن دو چرخه قراضهاش
کاش همیشه پنچر میماند .
#ممبرنویس
منم یه روز آدم خوبی بودم، ولی خوبیم، محبتم، دوست داشتنم، نوازشم، مهربونیم، همه عواطف و احساسات مثبتم هدر رفت و الان تبدیل به آدمی شدم که سرشار از احساساتی مثل خشم، درد، نفرت، کینه، عصبانیت و بی محلیه.
@AghmaaAmin Habibi - Ghahr (320).mp3
زمان:
حجم:
11.4M
نگو دوباره صبر کن که دیگه نمونده صبری؛
#بگوشیم🌱
متأسفانه همیشه وضعیت همینه آنه ، آدما دلت رو میشکنن و بعد جوری رفتار میکنن که انگار اصلا اون حرف ها رو بهت نزدن.
میدونید چیه ؟ الان واقعاً نیاز دارم سر یکیو بکوبم به دیوار و بعدشم با پا بپرم رو شکمش و همه دنده هاش رو بشکنم و بعدش قلبشو در بیارم و تو مشتام فشار بدم و بعد بغلش کنم و تا میتونم گریه کنم !.