متأسفانه همیشه وضعیت همینه آنه ، آدما دلت رو میشکنن و بعد جوری رفتار میکنن که انگار اصلا اون حرف ها رو بهت نزدن.
میدونید چیه ؟ الان واقعاً نیاز دارم سر یکیو بکوبم به دیوار و بعدشم با پا بپرم رو شکمش و همه دنده هاش رو بشکنم و بعدش قلبشو در بیارم و تو مشتام فشار بدم و بعد بغلش کنم و تا میتونم گریه کنم !.
میگفت:
شما شکست نخوردید ، شما فقط ده هزارتا راه رو انتخاب کردین که جواب نداده:)))...
بعضی موقعها، خودمون دوست نداریم حالمون خوب شه؛ چون "درد"، آخرین حلقهی اتصالمون به چیزییه که از دستش دادیم:))