eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
متأسفانه همیشه وضعیت همینه آنه ، آدما دلت رو میشکنن و بعد جوری رفتار میکنن که انگار اصلا اون حرف ها رو بهت نزدن.
میدونید چیه ؟ الان واقعاً نیاز دارم سر یکیو بکوبم به دیوار و بعدشم با پا بپرم رو شکمش و همه دنده هاش رو بشکنم و بعدش قلبشو در بیارم و تو مشتام فشار بدم و بعد بغلش کنم و تا میتونم گریه کنم !.
نمی‌دونم واقعاً ، انگار یه زخم بزرگم که سعی میکنم مرهمِ زخم بقیه باشم:))
میگما کاش بتونم خودمو ترک کنم و برم . .
‹اغمــٔـا›
؛
میخواهم ضعیف باشم. میخواهم برای مدت کوتاهی تسلیم شوم .
میگفت: شما شکست نخوردید ، شما فقط ده هزارتا راه رو انتخاب کردین که جواب نداده:)))...
من از مردم متنفر نیستم فقط حس بهتری دارم وقتی کنارم نیستن..!
آدمی بودن غم‌انگیز است وقتی که هوای آسمان به سرت بزند و بال نداشته باشی . .
دردیست در این سینه که همزاد جهان است.
بعضی موقع‌ها، خودمون دوست نداریم حالمون خوب شه؛ چون "درد"، آخرین حلقه‌ی اتصالمون به چیزی‌یه که از دستش دادیم:))
به زیر خاکستر صبر، قلبی‌ست که می‌سوزد !