eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
مزخرف‌ترین قسمت قوی بودن اونجاست که: بعد از اینکه به همه ثابت کردی قوی هستی، باید برگردی به تنهاییت و تمام قوی بودنتو بالا بیاری .
زخمی بر پهلویم هست روزگار نمک می‌پاشد و من پیچ و تاب می‌خورم و همه گمان می‌کنند که من می‌رقصم: )؛
‹اغمــٔـا›
هرکه را دیدم غمی دارد...
از دردهای کوچک آدم مینالد...
‹اغمــٔـا›
زیبایی کتاب:
تو چه میدانی آدمی که به یک نقطه خیره مانده و به موسیقی دلخواهش گوش میدهد ، در آن نقطه‌ی کوچک که به آن خیره شده چه چیزهایی میبیند ، چه چیزهایی میشنود ، و چه چیزهایی احساس میکند ...
فراموش شدم مثل شانه ای در اتاق دختر بچه ای سرطانی.
@AghmaaRoozbeh Bemani - Koja Bayad Beram (320).mp3
زمان: حجم: 9.8M
کجا باید برم یه دنیا خاطرت تو رو یادم نیاره .! 🌱
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
مخ نزنید،اگه تو بتونی مخشو بزنی یکی دیگه هم میتونه،دل ببرید،چون دلبری کار هرکسی نیست:))!
سلام
گاهی‌ فکر می‌کنم‌ من‌ آخرین‌ سرباز‌ میدان‌ هستم‌ که‌ بی‌ خبر از قطع‌ نامه‌ هنوز میجنگد.