eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
همه‌چیز مثل یک توهم بود ، انگار برگشته بود به اون روز گرم زمستانی. همان روز افتابی که خواب بیداری میدید.
گلوم میخاره ، کاش باهم زخم توی صدام رو میکندیم و تازه‌ش میکردیم ‌؛ بعد هم انقدر میخاروندیمش تا بلاخره نرم بشه ‌؛ اونوقت میتونستم برات از سرخی خون بگم ؛ نه تیرگی سکوت . .
اولین اغازی که با تو داشتم اخرین پایان خودم بود:)
بعضی حرف‌ها هست که اصلا گفتن نداره ، برای همین ترجیح میدی همه رو بریزی تو دلت و یه نفس عمیق بکشی و بگی مهم نیست ..!
‏از یه جایی به بعد دیگه خسته نميشيم ميبُريم؛
احساس میکنم باتری زندگیم تموم شده و به زمان زیادی نیاز دارم که دوباره پر بشه.
انگار شب غمشو ب روزا هم داده!..
‏به یه جایی میرسی که دیگه نه کسی رو دوست خودت می دونی و نه کسی رو دشمنت، همه غریبه‌هایی هستن که خاطره‌های خوب یا بد برات میسازن و میرن . .
وابسته‌ایم به ادمایی که هر روز ممکنه تنهامون بزارن !
میگفت: دیگه نمیتونم روت حساب کنم و این منو بیشتر از تو آزار میده...