دلتنگی
آدم را به خیابان میکشد؛
دلتنگم و مردم نمیفهمند
قدم زدن گاهی
از گریه کردن غمانگیزتر است...
آدم بی دلیل یک اهنگ رو دوبار گوش نمیکنه،
دوبار به چشمای هیچکسی نگاه نمیکنه،
به یک نفر دو بار فرصت نمیده
هیچ تکراری بی دلیل تبدیل ب تکرار نمیشه:))))
از تمام ممبر های عزیزم و مخصوصا همسایه های گلم و همچنین ادمین های بی نظیرم که این مدت همراهی کردن،
حمایت کردن کمال تشکر رو دارم
امیدوارم بتونم یه روزی جبران کنم🖐🏼.
مخلص شما مدیر کانال...
‹اغمــٔـا›
-غمهای کوچک پرحرفند و غمهای بزرگ لال؛
-دیگه هیچ خاکستری از جنسِ آدم نیست؛
عادی شدن منو میترسونه؛
عادی شدن ذوقی که برای کار داری،
عادی شدن قشنگیهای کوچیک اطراف،
عادی شدن روابط، عادی شدن حسها،
عادی شدن زندگی ...