eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
میگفت: بالاخره یه روز میفهمه؛من چقدر بدون اینکه حتی حس کنه همیشه حواسم بهش بود:)).
این خیلی بده که یهو همه چی عوض میشه ، حتی حالت . .
ولی به نظرم ‏ناراحت کننده ترین جمله دنیا هم میتونه این باشه : «عیب نداره من دیگه عادت کردم »
"غمم هر روز بزرگتر میشود؛ قد میکشد و رشد میکند.. و هر روز سنگین و سنگین تر میشود.. اما دلم هر روز پیرتر میشود.. ناتوان تر میشود و طاقت این سنگینی برایش زیاد است..
در آینه هروز میدیدمش ؛ انسان چقدر می‌تواند شبیه دشمنِ خونیِ خود باشد ؟!
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
آدمیزاد به درد عادت میکنه. درد تنهایی، درد بی‌کسی، درد سختی:))!
سلام
گفت مواظب باش تو شلوغیای دور و برت ، آدمِ روزهای تنهاییتو گم نکنی ..
هیچوقت آدمی که به شما میگه «حالم خوب نیست» رو به حال خودش رها نکنین، آدم به هرکسی نمیگه حالم بد است...! (:
من اندوهگین نیستم، خود اندوهِ عالمم؛ سرزمینی در سینه‌ام گریه می‌کند !.