میگفت:
بالاخره یه روز میفهمه؛من چقدر بدون اینکه
حتی حس کنه همیشه حواسم بهش بود:)).
ولی به نظرم ناراحت کننده ترین جمله دنیا هم میتونه این باشه : «عیب نداره من دیگه عادت کردم »
"غمم هر روز بزرگتر میشود؛ قد میکشد و رشد میکند..
و هر روز سنگین و سنگین تر میشود..
اما دلم هر روز پیرتر میشود..
ناتوان تر میشود و طاقت این سنگینی برایش زیاد است..
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
آدمیزاد به درد عادت میکنه.
درد تنهایی، درد بیکسی، درد سختی:))!
هیچوقت آدمی که به شما میگه «حالم خوب نیست» رو به حال خودش رها نکنین، آدم به هرکسی نمیگه حالم بد است...! (: