‹اغمــٔـا›
قشنگ ترین قسمت شازده کوچولو اینجاست که پرسید: -چرا آدما وقتی میفهمن بودنشون باعث دلگرمیته خودشونو
اگه قهر کرد، نذارید زیاد قهر بمونه،
اگه ناراحت شد، نذارید زیاد ناراحت بمونه،
اگه یکم دور شد، نذارید زیاد دور بشه،
کلا نذارید برای مدت طولانی فاصله بیفته،
فاصله، خسته میکنه، ترد میکنه، عوض میکنه،
بیحوصله میکنه و یه آدم جدید میسازه...
#ممبرنویس
یه سری شبا هست که فقط خودت میدونی چرا حالت بده،
فقط خودت دلیلش میدونی..
اون شبا قلبت در میاری و باهاش اشک میریزی:)