‹اغمــٔـا›
فقط میدونم که اِسترِس دارم نمیدونم چِرا؛
فقط میدونم که چند لحظه دیگه بیشتر زنده نیستم.
دلیلی ندارم،نمیدونم چرا.
مثل الان)!
#کنجِدلِمَن
@AghmaaBemanad.mp3
زمان:
حجم:
8.2M
میتونستی بهم بگی سرده نرو،
ولی جلو چشمام بستی درو : )
#بگوشیم🌱
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
همیشه از ادمایی زخم میخوریم که همیشه واسشون چسب زخم بودیم:))!
کاش میشد تمام آدم های غمگین و تنهای جهان را در آغوش کشید،
برایشان چای ریخت،کنارشان نشست و با چند کلام ساده،به لحظاتشان رنگ آرامش پاشید و حالشان را خوب کرد و گاهی چقدر آدمی دلش برای یک خیال راحت تنگ میشود.
لعنت به زخم؛
زخمهایی که هیچ گاه خوب نمیشوند
فقط رویشان دَلَمه روی دَلَمه بسته میشود
و با هر تلنگری،دوباره و دوباره تازه میشوند..