درو پنجره هارو ببندم ، شیر گازو باز کنیم ، بریم بخوابیم ، صبح نشده همه دردسرامون پریده ؛
آدم بمیره بهتره تا زنده بمونه و درد بکشه:))).
@Aghmaa4_6010601092012838104.mp3
زمان:
حجم:
8.4M
حواست نیس کجا دلت گیره
آروم اروم این عشق جونتو میگیره:). .
#بگوشیم🌱
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
روح من هر شب: ولی من تا حالا انقد خسته و کلافه و غمگین نبودم:))!
میگفت:
اگه با عذرخواهی کردن همه چی حل میشد،
ما الان داشتیم تو بهشت سیب میخوردیم.