eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
میگفت: ‏اگه با عذرخواهی کردن همه چی حل میشد، ما الان داشتیم تو بهشت سیب میخوردیم.
نياز دارم از همه چی يه فاصله طولانی بگيرم . .
- نامه‌ای به فرزندم :
‹اغمــٔـا›
- نامه‌ای به فرزندم :
تو هرگز به دنیا نخواهی آمد ؛ و این تنها چیزی است که بعدها میتوانی بخاطرش به من افتخار کنی.
هدایت شده از طهرانِ دیروز!
«کافه‌ گردی با تو در بهمن می‌چسبد عجیب گورِ بابای همه اُستاد و درس و امتحان...!» -اميرحسين‌زاهدى
‌‏انگار یه تیر خورده توو سینت ، درش میاری ، می‌بینی خون‌ ریزی بیشتر میشه‌ ، دوباره مجبور میشی فرو ببریش تو تنت. نیاز به توضیح بیشتری نیست . .
دوست دارم برم بهش بگم؛ ببخشید ، میشه یکم باشی؟ دلمون پوسید از بس نبودی!( :
روح های مرده درون تابوتی به اسم تن .
رشد دردناك است تغییر دردناك است ؛ امّا هیچ چیزی دردناک‌تر از ماندن و گرفتار شدن در وضعیتی نیست که به آن تعلق ندارید !
زخم ها خوب می‌شوند ، اما خوب شدن با مثل روز اول شدن خیلی فرق دارد .