میگفت:
اگه با عذرخواهی کردن همه چی حل میشد،
ما الان داشتیم تو بهشت سیب میخوردیم.
‹اغمــٔـا›
- نامهای به فرزندم :
تو هرگز به دنیا نخواهی آمد ؛ و این تنها چیزی است که بعدها میتوانی بخاطرش به من افتخار کنی.
هدایت شده از طهرانِ دیروز!
«کافه گردی با تو در بهمن میچسبد عجیب
گورِ بابای همه اُستاد و درس و امتحان...!»
-اميرحسينزاهدى
انگار یه تیر خورده توو سینت ، درش میاری ، میبینی خون ریزی بیشتر میشه ، دوباره مجبور میشی فرو ببریش تو تنت.
نیاز به توضیح بیشتری نیست . .
رشد دردناك است
تغییر دردناك است ؛
امّا هیچ چیزی دردناکتر
از ماندن و گرفتار شدن
در وضعیتی نیست که به آن تعلق ندارید !