eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
بیرون سردِ، تو اتاقم سردِ، دست و پام سردِ، آدما سردن، رفتارشون سردِ، قلبم داره یخ میزنه از این سردی .
ولی یکی از عجیب ترین حسا اون‌جاییِ که پیش خودت فکر میکنی چقدر دلم واسه این لحظه تنگ میشه، در حالی که هنوز تموم نشده . .
گاهی راحت‌تره که با وجودِ اندوهی که در درونت موج میزنه، لبخند بزنی تا اینکه بخوای به همه‌ی عالم توضیح بدی که چرا غمگینی:))
به فکر آدمایی نباشین که مدام باید خودتونو بهش یادآوری کنین !
سلام
یا من سِر شدم یا دردا دیگه به چشم نمیاد .
هرکسی با ی دردی داره ی گوشه جون میده:)
پُرم از حرف‌هایی که به‌قولِ شاملو گفتنشان زبانم را می‌سوزاند و نگفتنشان دلم را …
زندگی رنج است و برای ماندن ، باید معنایی در رنج پیدا کرد!
نباید از لحاظ 'جسمی ، روحی‌روانی ، احساسی' تو خسته ترین حالت ممکن باشم.
اندکی از من برای یک عمر دوست داشتنت باقی میماند : )