ولی یکی از عجیب ترین حسا اونجاییِ که پیش خودت فکر میکنی چقدر دلم واسه این لحظه تنگ میشه، در حالی که هنوز تموم نشده . .
گاهی راحتتره که با وجودِ اندوهی که در درونت موج میزنه، لبخند بزنی تا اینکه بخوای به همهی عالم توضیح بدی که چرا غمگینی:))
پُرم از حرفهایی که بهقولِ شاملو گفتنشان زبانم را میسوزاند و نگفتنشان دلم را …