eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام
این منم یه حجم زیاد از خستگی با یه اعصاب درب داغون.
‏نیستم ‌، هستما ‌، ولی اینی که هست من نیستم:))))
مثل شیشه ای که عاشق سنگ شده !.
درد ، زندگی‌ام را بلعیده .
ولی بعضی روزا هست که خیلی بیشتر از یه روز پیرتر میشیم ..
هرچقدرم از صبح سعی کنم خوب بنظر بیام ، شب که میشه غم دست میندازه دور گردنمو با تمام قدرت فشار میده.
دلم یه کلبه چوبی میخواد وسطِ یه جنگلِ مِه گرفته .. با صدای نمِ بارون، آتیشِ روشن و .. پنجره های بخار کرده، با دوتا لیوان قهوه و کسی که دوسش دارم ..
من فقط یک‌ کمی خسته‌ام ، بعضی مواقع فکر می‌کنم انقدر دارم برای زندگی می‌ جنگم که وقتی برای زندگی کردن ندارم.
من ذره ذره وجودم را روی کاغذ کشیدمُ کاغذ سیاه شد !.
‏یکجا خوندم : ‏“آدما از زندگی هم میرن، تنها چیزی که باقی میمونه مدل رفتنشونه...”