یکجا خوندم :
“آدما از زندگی هم میرن، تنها چیزی که باقی میمونه مدل رفتنشونه...”
گفته بودم زندگی چیز عجیبیه؟
میتونم یه شب تا صبح توی ذهن خودم جیغ بکشم، ضجه بزنم، بشکنم، یک میلیون تیکه بشم، بمیرم اما کسی نشنوه و نبینه و خودمم فرداش جوری رفتار کنم که هیچ اتفاقی نیوفتاده.
یبار یکی بهم گفت؛
-بغل کردن کسی که داره درد میکشه
بهترین کاریه که میتونی براش انجام بدی .!
@Aghmaa4_5821066672026422398.mp3
زمان:
حجم:
2.9M
آرام آرام نشستی در دل من . . .
#بگوشیم🌱