هیچوقت آدمایی ک از خودشون متنفرن رو از هیچی نترسونید ، اونا هیچی برای از دست دادن ندارن ، شما نمیتونید به اندازهای که اونا از خودشون متنفرن ، ازشون متنفر باشید !
به آیندگان بگو که شب ما چقدر شب بود و روز و روزگار ما چطور مُرد و پیکر رویا باخته ما در کدام درّه یا پستو پرت شد ، رها شد ، لگد شد( :
شاید خیلی حرف ها گفته بشه ،
و خیلی حرف ها نوشته بشه ،
اما یه چیزایی تو دل آدم میمونه ،
یه چیزایی به دل آدم.
چنتا زخم و نادیده گرفتی فقط به خاطر این که اونی که چاقو دستش بود و دوست داشتی؟:)
گاهی بی آنکه بفهمی در طول زمان آدم دیگری میشوی ، بیشتر سکوت میکنی ، دیرتر باور میکنی ، و کمتر میرنجی.