‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
نزار زندگی برام بیشتر از این سخت بشه ، یکم به خودت بیا فکنم وقتشه:))!
حق با پرستوها بود نباید عادت میکردیم ؛ باید درست قبل از اینکه وابسته بشیم کوچ میکردیم یه جای دیگه...!
نه این که حرفی نباشد ، هست خیلی هم هست اما دلشکسته ها میدانند غم به استخوان که برسد ، میشود "سکوت"