به روزهایی رسيدم كه ديگر
چند شنبه هايش مهم نيست؛
آدم ها و روزهايش همه جمعه شده اند..
آدما خیلی دیر میرسن ،
خیلی دیر محبت میکنن ،
خیلی دیر میفهمن خیلی دیر پشیمون میشن،
و تو همین فاصله ها از چشت میفتن !
تو دیگه هیچوقت بهشون حسی پیدا نمیکنی.!
هیچکس دوستمان ندارد ، فقط به ما عادت کردهاند ، چند روز نباشیم این عادت را هم ترک میکنند ، میروند و به کس دیگری عادتمیکنند ؛ به همین راحتی.
بزرگترین پیشمانی ام ؛
ساعتها جمله ساختن برای کسانی بود که لیاقتِ یک کلمه را هم نداشتند: )..
‹اغمــٔـا›
-ما هنرپیشه ی خندان درون گراییم؛
-کلماتم از معنا تهی شدهاند و کالبدم از روح؛
کاش بدونین آدما همیشه منتظر شما نمیمونن،
زیادی که نسبت بهشون بی توجه باشین
یه روز خسته میشن و میرن پیش کسی
که متوجهشون باشه ...