eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
‏کاش بدونین آدما همیشه منتظر شما نمیمونن، زیادی که نسبت بهشون بی توجه باشین یه روز خسته میشن و میرن پیش کسی که متوجهشون باشه ...
اونجا که داستایفسکی گفته؛ آشوب درونش را نه کلمات میتوانست بیان کند و نه فریاد ها ..!
پینوکیو از چوب بمون، انسان‌ها همه‌شون از سنگن.
@AghmaaZibaye Man [Nex1Music.IR].mp3
زمان: حجم: 3.7M
اما دیگه جای تو خالی نیست . . 🌱
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
‏یکم زیادی سن‌مون کمه واسه این همه احساساتی که حق‌مون نیست این همه تنش عصبی این همه فکر این همه درد:))!
سلام
اونایی که دلخوریشون رو به روت نمیارن ، دعوات نمیکنن ، بهونه نمیگیرن ، همونایین که همه چیز رو میذارن و یهویی میرن ‌!
یه جاهایی میشه آدم دیگه حال خودشم نداره ، فقط یه گوشه تنها دراز میکشه و با چشم های باز به درو دیوار نگاه میکنه . .
و خنده هایمان هم درد میکند..(:
دلتنگی مرض عجیبی‌است . . آدم را آرام ؛ آرام را نا آرام میکند .