@AghmaaZibaye Man [Nex1Music.IR].mp3
زمان:
حجم:
3.7M
اما دیگه جای تو خالی نیست . .
#بگوشیم🌱
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
یکم زیادی سنمون کمه واسه این
همه احساساتی که حقمون نیست این همه تنش عصبی این همه فکر این همه درد:))!
اونایی که دلخوریشون رو به روت نمیارن ، دعوات نمیکنن ، بهونه نمیگیرن ، همونایین که همه چیز رو میذارن و یهویی میرن !
یه جاهایی میشه آدم دیگه حال خودشم نداره ، فقط یه گوشه تنها دراز میکشه و با چشم های باز به درو دیوار نگاه میکنه . .